16 Mac, 2013

Keputusan SPM 2012 Diumum Khamis ini



AbuAqil aka AbuSakeena

Saat yang ditunggu-tunggu oleh calon-calon SPM 2012 bakal menjelma juga apda Khamis ini. Mereka semua pasti berdebar menanti hari tersebut. Begitu juga dengan guru-guru yang mengajar subjek SPM. PAsti semua ingin mencapai target yang telah ditetapkan. Bersama kita nantikan 21 Mac 2013 nanti

----------------------------

KUALA LUMPUR 15 Mac - Keputusan peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) 2012 akan diumumkan pada 21 Mac ini.

Kementerian Pelajaran dalam kenyataan di sini hari ini berkata, calon-calon SPM boleh mendapatkan keputusan di sekolah masing-masing selepas pukul 10 pagi pada hari tersebut.

"Calon persendirian akan dimaklumkan melalui pos atau mereka boleh menghubungi Jabatan Pelajaran negeri iaitu tempat mereka mendaftar," demikian menurut kenyataan itu.

Kenyataan itu menjelaskan, calon SPM juga boleh menggunakan perkhidmatan semakan keputusan melalui mySMS dengan menaip SPM diikuti nombor kad pengenalan dan nombor angka giliran dengan setiap nombor itu dijarakkan dan dihantar ke 15888.

Jelasnya, perkhidmatan itu akan diaktifkan bermula pukul 10 pagi pada hari tersebut dan akan ditamatkan pukul 12 tengah malam 27 Mac ini.

Sumber Utusan Malaysia

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails
 
Share