02 Jun, 2010

Hakikat Yahudi





 Kita tak perlu terkejut dengan tindakan Yahudi yang menyerang kapal-kapal konvoi Freedom Flotilla. Ia hanyalah kapal yang membawa bantun kemanusiaan ke Gaza. Mereka bukan tentera dan tidak memiliki apa-apa senjata yang boleh mengancam Israel. Tujuan mereka hanya satu iaitu demi bantuan kemanusiaan.

Malah anggotanya turut melibatkan bukan Islam dari Britain, Sweden dan Itali. Tetapi apa pandangan Yahudi-Israel terhadap kumpulan ini? Nothing. Tiada apa-apa nilai pada kaca mata mereka. Jangankan nilai kemanusiaan, terkadang mereka melangkaui nilai kebinatangan dalam bertindak. Sememangnya ini tidak menghairankan, al-Qur'an sendiri telah merakamkan sikap buruk Yahudi spt yg tersebut dalam surah al-Ma'idah ayat 64, iaitu golongan yang suka menyalakan api peperangan dan melakukan kerosakan di muka bumi. 


Apabila membaca tentang kekejaman-kekejaman Yahudi ini, penulis sentiasa teringat kepada buku karangan Fuad Abdul Rahman al-Rifa'i bertajuk Haqiqatul Yahud (Hakikat Yahudi) yang dibeli penulis ketika berada di tahun satu di Jordan. Buku ini membongkar tentang segala perancangan jahat Yahudi bagi menguasai seluruh dunia. Antara apa yang dijelaskan oleh pengarang buku ini adalah tentang pandangan Yahudi terhadap orang selain Yahudi.


Antaranya adalah:-
  1. Orang lain selain Yahudi adalah seperti anjing-anjing
  2. Umat-umat di luar agama Yahudi, bukan hanya anjing-anjing, bahkan juga keldai
  3. Rumah-rumah selain Yahudi adalah kadang-kadang haiwan
  4. Diharamkan ke atas Yahudi untuk menyelamatkan walaupun seorang 'orang asing' (selain Yahudi)
  5. Orang yang membunuh selain Yahudi akan diganjarkan dengan kekal dalam syurga al-Firdaus
Kesimpulannya, kita tak perlu hairan dengan perangai Yahudi yang menyerang sesiapa sahaja secara membuta tuli kerana inilah AQIDAH YANG DITANAMKAN OLEH MEREKA DI DALAM KITAB TALMUD sejak mereka kecil lagi sedangkan aqidah yang mereka ajarkan itu aqidah yang batil! Lihatlah bagaimana Yahudi boleh bangkit sekalipun dengan aqidah yang batil dan palsu ini?


Bayangkan jika seluruh umat Islam ditanamkan dengan aqidah Islam yang haq, tidak mustahil akan lahirnya Umar al-Khattab, Salahuddin al-Ayyubi, Saifuddin Qutz dll yang berjaya membebaskan Palestin dari cengkaman kuffar. Allahu Akbar.

اللهم اقتل اليهود المحاربين بددا ولا تبق منهم أحدا وأنزل عليهم عذابا أليما بقدرتك وقوتك يا رب العالمين

0 comments:

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails
 
Share