14 Oktober, 2011

Kem Sahsiah SMKDP 2011



AbuAqil aka AbuSakeena

Alhamdulillah tadi selesai satu program anjuran JPN dengan kerjasama PPD Bachok iaitu program  kem Sahsiah Muslim peringkat sekolah menengah yang diadakan di masjid al-Rahman SMK Dato' Perdana. pelajar yang terlibat ialah pelajar-pelajar tingkatan tiga yang baru lepas 'merdeka'.

Saya yang daif telah diamanahkan untuk menyampaikan ceramah slot 1 iaitu tajuk sahsiah muslim. saya menggunakan pendekatan berkongsi cerita sepanjang ceramah selama dua. alhamdulillah para pelajar mengikutinya dengan penuh minat dan semangat. Semoga perkongsian tersebut dimanfaatkan oleh para pelajar yang dikasihi.

Ceramah slot kedua disampaikan oleh Ustazah Norliza bt Ghazali dengan tajuk ceramah' pendidikan solat'. sesi petang diadakan bengkel bersama pelajar dengan bimbingan guru pendidikan Islam. Majlis perasmian penutup disempurnakan oleh Tn Hj Ahmad Nazari b Zahari PK Ko-Kurikulum SMKDP. Berikut beberapa foto sepanjang kem tersebut :



2 comments:

yanmaneee berkata...

nike max
steph curry shoes
supreme new york
longchamp
air max 270
golden goose outlet
kyrie 5
lebron 17
calvin klein underwear
nike air force 1

gelota berkata...

replica bags nancy Learn More Here h2z45x9k61 replica bags lv replica bags delhi fake gucci x9m06d8h36 replica prada nylon bags replica bags los angeles Discover More k1h24b8o24 replica bags online shopping india

Catat Ulasan

Related Posts with Thumbnails
 
Share